iW kwestii 2T możemy wszystko !

Zaczynając od regulacji silników, prostych napraw, przez gruntowne remonty aż do tulejowania, wykonania nowych podzespołów pozwalających znaleźć dodatkową partię koni mechanicznych.

 

Wszystko robimy u siebie, na własnych maszynach i własnymi rękoma.

To co widać na zdjęciach powstało w pełni u nas, a nie poprzez podwykonawstwo 10 innych osób, gdzie jeden wytoczył, drugi frezował, trzeci spawał a ostatni zrobił szlif i ten pierwszy się chwali...

 

Nasz warsztat nie kończy się na posiadaniu jednego Dremela i kilku frezów...

Dysponujemy profesjonalnymi narzędziami pozwalającymi wykonać bardzo dokładnie naszą pracę w każdego rodzaju silnikach !

 

Współpracujemy z firmą Motor-Tech znaną z wieloletniej pracy nad silnikami wyczynowymi!

Dodatkowo, posiadamy hurtowy dostęp do części i akcesoriów motocyklowych od dostawców:

INTER-MOTORS, MIELOCH, WILMAT, MOTOR-LAND oraz Jack Motors !

 

 

Oferujemy:

- remonty generalne silników ( czyszczenie w myjce kabinowej lub pod ciśnieniem gorącej wody z użyciem odpowiednich preparatów, składanie na gorąco z użyciem mas uszczelniających DIRKO, dokręcanie ważnych elementów kluczem dynamometrycznym GEDORE )

-  strojenie silników - regulacja gaźników ( posiadamy na stanie dysze, rozwiertaki itp. )                                              regulacja zapłonów ( z użyciem czujnika zegarowego i lampy stroboskopowej Jonnesway), dopasowanie komory spalania pod kątem stopnia sprężania ! - bardzo ważna sprawa w silnikach tuningowanych  samodzielnie, szczególnie chłodzonych powietrzem!

W dziedzinie skuterów służymy dokładną regulacją przekładni !

 - tulejowanie cylindrów - z najwyższą starannością odwzorowania kanałów oraz pasowania tulei z cylindrem

-  budowa rezonansowych układów wydechowych, z blachy czarnej oraz nierdzewnej, rozbieralne końcówki !

- szlify cylindrów najwyższej jakości wraz z fazowaniem kanałów!

Tulejowanie simsona. Cylinder Almot, tłok Wossner 47mm.  Prosta konstrukcja i ładne wykonanie :

Tulejowanie zabytkowego piaggio na przerobionym tłoku simsona s70

Tutaj jedynie dwa zdjęcia, ale pokazują o co chodzi podczas tulejowania cylindra z HONDY CR 125

Tulejowanie cylindra od silnika SOLO 210 do motolotni

Naprawa uszkodzonego dyfuzora w starej RM 250. Jak widać wykonaliśmy kilka całkowicie nowych elementów, które staraliśmy się jak najdokładniej odwzorować. Dzięki tej pracy przywróciliśmy moc tej maszynie!