Do każdej paczki należy dołączyć formularz wysyłki (który możesz pobrać poniżej)
ewentualnie własną kartkę na której muszą być umieszczone:
– adres nadawcy oraz numer telefonu (KONIECZNIE),
– dane motocykla oraz co zawiera paczka,
– co należy wykonać,
– ewentualne dane do Faktury VAT jeśli chcesz ją otrzymać
Kartka najlepiej drukowana, czytelna, duża.
Nieopisane paczki powodują zakorkowanie pracy i stratę czasu na telefony, szukanie informacji itp.
Za brak dołączonego formularza lub doszukiwanie się właściciela paczki, doliczana jest opłata w wysokości min. 30zł brutto !
Płatność – paczka wraca za pobraniem po wykonaniu pracy przez nas.
W dniu wysyłki dostajesz Awizo SMS z wszystkimi informacjami odnośnie przesyłki.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem, poinformuj nas o tym.
ADRES DO WYSYŁKI:
WOJTALA-GARAGE PATRYK WOJTALA
UL. KRAKOWSKA 94 A
32-650 KĘTY
TEL. 660-726-154
PRZED WYSYŁKĄ CZĘŚCI KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM USŁUG NASZEJ FIRMY DOSTĘPNYM W ZAKŁADKACH “INFORMACJE” NA DOLE STRONY.
BARDZO PROSIMY UMIEŚCIĆ FORMULARZ W ŚRODKU PACZKI RAZEM Z CZĘŚCIAMI – NIE PRZYKLEJAĆ FORMULARZA Z BOKU PACZKI LUB NA ZEWNĄTRZ PONIEWAŻ CZĘSTO ZOSTAJE ON ROZCIĘTY RAZEM Z TAŚMAMI I FOLIAMI KTÓRYMI ZABEZPIECZACIE PACZKĘ!
WAŻNA INFORMACJA ODNOŚNIE PACZEK !
Nie dzwonimy do każdego klienta po otrzymaniu od niego paczki, robimy to tylko w przypadku gdy po rozpakowaniu części oraz oględzinach okazuje się, że części jednak wymagają innych napraw niż te, które klient zaznaczył w formularzu lub gdy koszty naprawy są wyceniane indywidualnie.
Proszę nie pisać do nas wiadomości / nie dzwonić z informacją o wysyłce części i brakiem kontaktu z naszej strony czy informacji czy paczka doszła.
Takie informacje należy sprawdzać u przewoźnika którym wysyłane były części, jeżeli paczka widnieje jako “dostarczona” to na pewno czeka u nas na regale na swoją kolej.
Informacje odnośnie tulejowania cylindrów
Do tulejowania należy rozebrać cylinder z zaworów, szpilek, tulejek centrujących itp. Jeśli cylinder przyjdzie nierozebrany – za rozbiórkę doliczamy min. 100zł do ceny usługi. Dostarczyć należy goły cylinder, stary tłok na wzór, głowicę (tylko 2T) oraz elementy zaworu wydechowego – osobno w woreczku. Cylindry po tulejowaniu u nas wracają umyte i naoliwione, posiadają firmowy grawer oraz naklejkę i mają dopasowane zawory wydechowe, wszystko gotowe do montażu, nie trzeba nigdzie rzeźbić.
Nie serwisujemy ani nie montujemy na gotowo zaworów wydechowych.
Rozebrany zawór wraca w osobnym woreczku.
Nie przyjmujemy cylindrów do tulejowania bez głowicy i zaworów wydechowych !
(jeśli nie posiadasz zaworów wydechowych, ponieważ są niedostępne – poinformuj nas o tym)
Mamy własne wytyczne co do doboru tłoków i zalecamy zlecić to nam
Zdarza się, że dobieramy tłoki od innych roczników/modeli, powodując lepszą pracę silnika i często możliwości szlifów co znacznie wydłuża czas eksploatacji cylindra.
Jest to wiedza wypracowana przez lata doświadczenia w zawodach oraz wielokrotne testy na hamowni.
Informacje odnośnie szlifu / honowania cylindrów
Do szlifu lub honowania również należy rozebrać cylinder z zaworów, szpilek, tulejek centrujących itp. Jeśli cylinder przyjdzie nierozebrany – za rozbiórkę doliczamy min. 100zł do ceny usługi. Dostarczyć należy goły cylinder, stary tłok na wzór, głowicę (tylko 2T) oraz elementy zaworu wydechowego – osobno w woreczku.
Stary tłok służy często do diagnozy pracy silnika oraz do dobrania prawidłowego modelu nowego tłoka.
Jeśli go nie dostarczysz, nowy tłok dobierzemy według katalogu producenta.
Nie będzie możliwości sprawdzenia czy to jest ten sam, ani możliwości zwrotu.
Cylindry po szlifie wracają umyte i naoliwione, gotowe do montażu.
Pamiętajcie, że po szlifie trzeba skorygować elementy zaworu wydechowego pracujące blisko tłoka! Wykonujemy to w cenie 50-100zł zależnie od motocykla. Jeśli chcesz byśmy skorygowali zawór pod większy tłok, dołącz go do paczki.
Jeśli uparcie chcesz wysłać sam cylinder (bez głowicy i zaworów wydechowych) możesz to zrobić, lecz należy pamiętać, że główną przyczyną zatarcia wyczynowego silnika 2T jest za wysoki stopień sprężania występujący najczęściej po NIEUMIEJĘTNYM planowaniu głowicy !
W tej sytuacji zadbanie o odpowiednią odległość squish nie pomoże !
Wysyłając pełny zestaw góry silnika do nas, masz pewność, że głowica wróci z odpowiednią geometrią i objętością komory spalania, a wszystkie elementy będą do siebie należycie dopasowane.
UWAGA !
W przypadku kiedy klient dostarczy części do naprawy, a po kontakcie telefonicznym i przedstawieniu koniecznego zakresu prac odstąpi od realizacji usługi, doliczana jest opłata w wysokości min. 30zł za wycenę i/lub wymiarowanie.
WOJTALA-GARAGE
Patryk Wojtala
ul. Krakowska 94 A
32-650 Kęty
Tel. 660-726-154