Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Uwaga!
Najważniejsze informacje.

Do każdej paczki należy dołączyć formularz wysyłki (który możesz pobrać poniżej)
ewentualnie własną kartkę na której muszą być umieszczone:

– adres nadawcy oraz numer telefonu (KONIECZNIE),
– dane motocykla oraz co zawiera paczka,
– co należy wykonać,
– ewentualne dane do Faktury VAT jeśli chcesz ją otrzymać

Kartka najlepiej drukowana, czytelna, duża.
Nieopisane paczki powodują zakorkowanie pracy i stratę czasu na telefony, szukanie informacji itp.
Za doszukiwanie się właściciela paczki, doliczana jest opłata w wysokości min. 30zł brutto !

Płatność – paczka wraca za pobraniem po wykonaniu pracy przez nas.
W dniu wysyłki dostajesz Awizo SMS z wszystkimi informacjami odnośnie przesyłki.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem, poinformuj nas o tym.



Adres do wysyłki paczek:

WOJTALA-GARAGE Patryk Wojtala
ul. Miodowa 22
32-651 Bielany
Tel. 660-726-154

Informacje odnośnie tulejowania cylindrów

Do tulejowania należy rozebrać cylinder z zaworów, szpilek, tulejek centrujących. Jeśli cylinder przyjdzie nierozebrany – doliczamy 100zł do ceny usługi za rozbiórkę. Dostarczyć należy goły cylinder, stary tłok na wzór, głowicę (tylko 2T) oraz elementy zaworu wydechowego – osobno w woreczku. Cylindry po tulejowaniu u nas wracają umyte i naoliwione, posiadają firmowy grawer oraz naklejkę i mają dopasowane zawory wydechowe, wszystko gotowe do montażu, nie trzeba nigdzie rzeźbić.
Nie serwisujemy ani nie montujemy na gotowo zaworów wydechowych.
Rozebrany zawór wraca w osobnym woreczku.

Nie przyjmujemy cylindrów do tulejowania bez głowicy i zaworów wydechowych !
(jeśli nie posiadasz zaworów wydechowych, ponieważ są niedostępne – poinformuj nas o tym)

Mamy własne wytyczne co do doboru tłoków i zalecamy zlecić to nam
Zdarza się, że dobieramy tłoki od innych roczników/modeli, powodując lepszą pracę silnika i często możliwości szlifów co znacznie wydłuża czas eksploatacji cylindra.
Jest to wiedza wypracowana przez lata doświadczenia w zawodach oraz wielokrotne testy na hamowni.

Informacje odnośnie szlifu / honowania cylindrów

Do szlifu lub honowania należy dostarczyć cylinder, głowice, stary tłok i zawory wydechowe.
Stary tłok służy do diagnozy pracy silnika oraz do dobrania prawidłowego modelu nowego tłoka.

Cylinder należy rozebrać z zaworów wydechowych, szpilek, tulejek centrujących itp.
Mamy wtedy możliwość sprawdzenia i ewentualnie skorygowania płaszczyzn.
Jeśli nie chcesz robić nic poza honowaniem lub szlifem gładzi cylindra – nie wymagamy demontażu szpilek głowicy.

Pamiętajcie, że po szlifie trzeba skorygować elementy zaworu wydechowego pracujące blisko tłoka! Wykonujemy to w cenie 50-100zł zależnie od motocykla. Jeśli chcesz byśmy skorygowali zawór pod większy tłok, dołącz go do paczki.

Jeśli uparcie chcesz wysłać sam cylinder (bez głowicy i zaworów wydechowych) możesz to zrobić, lecz należy pamiętać, że główną przyczyną zatarcia wyczynowego silnika 2T jest za wysoki stopień sprężania występujący najczęściej po NIEUMIEJĘTNYM planowaniu głowicy !
W tej sytuacji zadbanie o odpowiednią odległość squish nie pomoże !

Wysyłając pełny zestaw góry silnika do nas, masz pewność, że głowica wróci z odpowiednią geometrią i objętością komory spalania, a wszystkie elementy będą do siebie należycie dopasowane.


Subscribe to get 15% discount