Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Porting 2T

GOTOWE ZESTAWY TUNINGOWE !

Od 2024r. nie oferujemy portingu cylindrów.

W tym dziale będą przedstawione gotowe rozwiązania do poszczególnych motocykli wraz z kosztorysem.
Przykładowo będzie tutaj dostępny zestaw tuningowy do Aprili RS 125 w kilku wariantach Stage1, Stage 2 itp.

Stage1 będzie oparty na seryjnym cylindrze po portingu, zmodyfikowanej głowicy oraz najmocniejszym na rynku dyfuzorze naszej produkcji.
W zestawie znajdziesz wszystkie koniecznie instrukcje odnośnie squisha, stopnia sprężania, wartości EGT oraz konieczne uszczelki i oringi.

Stage2 będzie oparty na mocno zmodyfikowanym cylindrze, tłoku z płaskim denkiem, zmodyfikowanej głowicy oraz specjalnym dyfuzorze naszej produkcji.
Ten zestaw będzie wymagał modyfikacji i portingu karterów.

Do każdego zestawu tuningowego będzie wykres z hamowni wraz z filmem a zestawy będą prezentowane podczas DYNODAY w Wojtala-Garage !

Porting podstawowy, zawodniczy - co to jest?

Porting podstawowy zawiera poprawę przepływów wszystkich kanałów zaczynając od gniazda zaworu membranowego, przez skrzynię korbową aż po wszystkie kanały w cylindrze.

W nowoczesnych silnikach w ten sposób dokładamy ostatnie kilka procent mocy i momentu obrotowego, czasem obniżamy EGT pozwalając ostrzej wystroić sprzęt ale głównie ma to na celu dostosowanie pod określone przeznaczenie.
(motocross, enduro, tory asfaltowe krótkie/długie bądź jako zabawka na drogę)

W starszych silnikach mocniej ingeruje się w zmianę kątów otwarcia okien, stopnia sprężania, wartości squish’a oraz blowdown’u.
W ten sposób wyczuwalnie podnosimy moc i moment obrotowy znacznie usprawniając przestarzałe konstrukcje.

Tutaj post z podstawowego przestrojenia SUZUKI RM 125 rocznik 1986r. pod zawody Mistrzostw Świata Klasycznego Enduro:
Link do Facebooka Wojtala-Garage

Wszystkie cylindry tulejowane u nas, mają wykonany podstawowy porting.

Porting zawodniczy

W portingu zawodniczym liczy się maksymalny efekt i wygrane zawody.
Każdy przypadek jest inny i sprawa wymaga indywidualnego podejścia.

Jeśli tylko regulamin techniczny zawodów nas nie ogranicza – wszystkie chwyty dozwolone!  
Spawanie, frezowanie, toczenie, tulejowanie, dobór innego tłoka, zmiana długości korbowodu, zmiana wyrównoważenia i wagi wału korbowego, wykonanie indywidualnych dyfuzorów, zmiana zapłonu lub jego parametrów itp. itd.

biuro@wojtala-garage.pl

Cylindry Yamaha RD250 AC po zawodniczym portingu
Karting Rotax MAX pomiary do portingu
Kawasaki JETSKI 650 po portingu
Kartery Aprilia RS125 po portingu
Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na pliki cookie.
Więcej informacji na stronie Polityka prywatności
Ok, zamknij

Subscribe to get 15% discount