Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Tulejowanie cylindrów 2T

Tulejowanie cylindra 80/85cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1400-1450 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1200 zł brutto

Tulejowanie cylindra 125cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1400-1500 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1200 zł brutto

Tulejowanie cylindra 200-250cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1600-1700 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1300 zł brutto

Tulejowanie cylindra 300cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1700-1800 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1300 zł brutto

Skutery wodne / śnieżne

Tulejowanie pojedynczego cylindra na tłoku WSM / PROX / Wossner
(w zależności od dostępności) to koszt około  1800/1900zł brutto (cena  z tłokiem)

Tulejować trzeba wszystkie cylindry za jednym razem i z jednego zamocowania obrabiać płaszczyzny.
A więc 3 cylindry = około 5400/5700zł brutto na gotowo z tłokami.

Cena tulejowania pojedynczego cylindra tej średnicy (tłok ok 80-85 mm)
pod tłok klienta to ok. 1500 zł brutto

Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto

Tulejowanie bloków silnikowych (2-3 cylindry w jednym odlewie)
(np. starsze roczniki Yamaha GP1200 lub Kawasaki 1100)
wycenianie jest indywidualnie, proszę pytać poprzez e-mail.

Czas realizacji (aktualizowane na bieżąco)

Tulejowanie pojedynczego cylindra, bez dodatkowych uszkodzeń, bez wstawionej już wcześniej tulei to obecnie około 3 miesiące.

Co dodatkowo wydłuża czas realizacji ?
– Ponowne tulejowanie po innych firmach, szczególnie po “fachowcach”
– Dodatkowe uszkodzenia (konieczność spawania, naprawy gwintów, uchwytów sprężyn dyfuzora itp)
– utrudniony kontakt z klientem/warsztatem – np. brak załączonej do paczki kartki informacyjnej, dostarczenie niekompletnego cylindra (brak zaworów wydechowych, brak głowicy, w przypadku zabytkowych pojazdów brak starego tłoka i problem z dopasowaniem nowego w oparciu o rok produkcji)


Cylindry po tulejowaniu wracają umyte i naoliwione (gotowe do montażu) przez co do ceny szlifu doliczany jest koszt mycia części w wysokości 20zł.

Jeśli dostarczone do nas części są bardzo brudne, doliczamy również koszt mycia wstępnego w wysokości 20z

biuro@wojtala-garage.pl

Uwaga!

W obecnej chwili z powodu braku dostępności niektórych tłoków (pandemia) niektóre silniki przygotowujemy na tłokach Vertex’a. Cena tłoków Vertex jest z reguły wyższa o 30-50 zł brutto niż Wossnera. Uparcie nie chcemy wykonywać tulejowań 2t pod tłok klienta. Mamy swoje wytyczne co do doboru tłoków, producentów. Często dobierane są tłoki od innych roczników by polepszyć parametry pracy silnika.

Wszystkie tulejowane cylindry mają w cenie wykonany podstawowy porting !

Beta RR 250
BETA RR 250
BETA RR 250
Kawasaki KX 250
DASA 1200 dla zawodnika
DASA 1200 dla zawodnika
DASA 1200
DASA 1200

Subscribe to get 15% discount