Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Tulejowanie cylindrów 4T

Tulejowanie cylindra do 300cc 4T

Koszt 700 zł brutto (z tłokiem wossnera ok. 1200-1400 zł brutto )
Tulejowanie pod tłok klienta 800zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

Tulejowanie cylindra powyżej 300cc 4T

Koszt 800 zł brutto (z tłokiem wossnera ok 1300-1500 zł brutto)
(większość silników 400/450cc)
Tulejowanie pod tłok klienta 900zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

------------------------

Powyżej 96 mm średnicy tłoka – 900 zł brutto
(np. KTM LC4 z tłokiem wossnera 1400-1500 zł brutto)
Tulejowanie pod tłok klienta 1000zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

Tulejowanie na większą pojemność

Dopłata min. 100 zł brutto

Tulejowanie "dziwaka"

(np. bardzo gruba tuleja, dziwny kołnierz, coś co wymaga poświęcenia więcej czasu lub wykonania innej/dziwnej surówki)
Tutaj też zaliczam żeliwne cylindry do zabytkowych silników.
= dopłata min. 100zł brutto

Tulejowanie pojedynczego cylindra, bez dodatkowych uszkodzeń, bez wstawionej już wcześniej tulei to obecnie około 8 tygodni.

Cylindry po tulejowaniu wracają umyte i naoliwione (gotowe do montażu) przez co do ceny szlifu doliczany jest koszt mycia części w wysokości 20zł.

Jeśli dostarczone do nas części są bardzo brudne, doliczamy również koszt mycia wstępnego w wysokości 20zł.

biuro@wojtala-garage.pl

KTM LC4 640
KTM LC4 640
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680 details
HONDA TRX 680 details
Yamaha TTR 250
Yamaha TTR 250

Subscribe to get 15% discount