Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Obróbka głowic 2T

Odświeżenie głowicy

Zabieg dotyczy głowic w bardzo dobrym stanie, przeważnie z nowszych roczników (np. KTM EXC 300 TPI).

W tym przypadku głowicę myjemy w kąpieli zasadowej i pod wysokim ciśnieniem, następnie polerujemy komorę spalania usuwając wszelkie resztki nagaru oraz docieramy płaszczyznę styku z cylindrem na stole traserskim.
Zabieg ten pozwala na niemal zerowe usuwanie materiału w porównaniu z tradycyjnym planowaniem – różnica wymiarowa max kilka setnych mm.

Sprawa jest bardzo ważna szczególnie w nowszych rocznikach, gdzie podzespoły silnika są maksymalnie odchudzone i łatwo się deformują.
Zalecam odświeżanie głowicy równo z każdą zmianą tłoka !

Koszt 70zł brutto

Uwaga!  – głowice nie posiadające równej płaszczyzny styku, czyli wchodzące w cylinder, lub zachodzące
(np. nie które roczniki KTM EXC 250, BETA 300RR, GAS GAS 250/300)
ze względu na brak możliwości docierania płaszczyzny trzeba bardzo dokładnie ustawić na maszynie i delikatnie obrobić.
Dopłata 30zł brutto.

Podstawowa obróbka głowicy

Dotyczy głowicy nie uszkodzonej.
W skład podstawowej obróbki głowicy wchodzi piaskowanie kanałów wodnych, docieranie płaszczyzny styku z cylindrem oraz polerka komory spalania.

W tym przypadku również zbierana jest tylko minimalna ilość materiału (max kilka setnych milimetra) lecz dzięki piaskowanie kanałów wodnych i usunięciu utlenionego materiału przywracamy pełne chłodzenie silnika.

Koszt 100zł brutto

Obróbka głowicy z lekko uszkodzoną komorą spalania

Zawiera podstawową obróbkę + lekką korektę komory spalania.
Najczęściej sprowadza się to, do obróbki poobijanej płaszczyzny squish’a oraz wyrównania pozostałej części komory.

Różnica wymiarowa max 0,10mm.
Zabieg nie wymaga sprawdzania stopnia sprężania poprzez zalewanie olejem.

Koszt 150zł brutto

Obróbka głowicy z poważnie uszkodzoną komorą spalania

W tym przypadku obrabiamy całą komorę spalania (nie tylko squish) i sprawdzamy objętość poprzez zalanie olejem.

Koszt 200zł brutto

Jeśli głowica wymaga spawania komory,  koszt obróbki całkowitej                          wynosi 300zł brutto

Głowice z świecą umieszczoną mimośrodowo lub pod kątem

Głowice, które nie posiadają centrycznie umieszczonej świecy – a tym samym nie dają się w prosty sposób zamontować na maszynie, wymagają specjalistycznych przyrządów i większego nakładu pracy.

Dopłata 100zł.

Głowice silników wielocylindrowych (głównie skutery wodne/śnieżne)

Jako nieliczni na rynku obrabiamy wszystkie rodzaje głowic do silników 2T w tym do silników wielocylindrowych z wspólną głowicą dla wszystkich cylindrów.

Uzyskanie odpowiedniego kształtu i objętości komory spalania to bardzo ważna kwestia, szczególnie w silnikach skuterów wodnych/śnieżnych podatnych na zatarcie.

Cenniki zamieszczone są poniżej:

biuro@wojtala-garage.pl

Głowica Kawasaki KX500 po spawaniu i obróbce
Głowica Kawasaki KX500 po spawaniu i obróbce
Głowica Kawasaki KX 125 po spawaniu i obróbce
Głowica Kawasaki KX 125 po spawaniu i obróbce
Głowica MZ ETZ 300
Głowica MZ ETZ zmodyfikowana na 300cc
Głowica Suzuki RM 250 po spawaniu
Głowica Suzuki RM 250 po spawaniu
Głowica Suzuki RM 250 po spawaniu i obróbce
Głowica Suzuki RM 250 po spawaniu i obróbce

Subscribe to get 15% discount