Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Obróbka głowic 2T

Podstawowa obróbka głowicy

Dotyczy głowicy nie uszkodzonej.
W skład podstawowej obróbki głowicy wchodzi piaskowanie kanałów wodnych, docieranie płaszczyzny styku z cylindrem oraz polerka komory spalania.

W tym przypadku zbierana jest tylko minimalna ilość materiału (max kilka setnych milimetra) lecz dzięki piaskowaniu kanałów wodnych i usunięciu utlenionego materiału przywracamy pełne chłodzenie silnika.

Koszt 120zł brutto

Obróbka głowicy z lekko uszkodzoną komorą spalania

Zawiera podstawową obróbkę + lekką korektę komory spalania.
Najczęściej sprowadza się to, do obróbki poobijanej płaszczyzny squish’a oraz wyrównania pozostałej części komory.

Różnica wymiarowa max 0,10mm.
Zabieg nie wymaga sprawdzania stopnia sprężania poprzez zalewanie olejem.

Koszt 200zł brutto

Obróbka głowicy z poważnie uszkodzoną komorą spalania

W tym przypadku obrabiamy całą komorę spalania (nie tylko squish) i sprawdzamy objętość poprzez zalanie olejem.

Koszt 250zł brutto

Jeśli głowica wymaga spawania komory,  koszt obróbki całkowitej                          wynosi 600zł brutto

WAŻNE: 
Głowice w których komora spalania wymagała spawania, mogą zawierać minimalne pory w materiale. Nie wpływa to w żadnym stopniu na poprawne funkcjonowanie głowicy.

Głowice z świecą umieszczoną mimośrodowo lub pod kątem

Głowice, które nie posiadają centrycznie umieszczonej świecy – a tym samym nie dają się w prosty sposób zamontować na maszynie, wymagają specjalistycznych przyrządów i większego nakładu pracy.

Dopłata 150zł.

Głowice silników wielocylindrowych (głównie skutery wodne/śnieżne)

Jako nieliczni na rynku obrabiamy wszystkie rodzaje głowic do silników 2T w tym do silników wielocylindrowych z wspólną głowicą dla wszystkich cylindrów.

Uzyskanie odpowiedniego kształtu i objętości komory spalania to bardzo ważna kwestia, szczególnie w silnikach skuterów wodnych/śnieżnych podatnych na zatarcie.

Cenniki zamieszczone są poniżej:

biuro@wojtala-garage.pl

Głowica Kawasaki KX500 po odbudowie
Głowica Kawasaki KX500 po odbudowie
Głowica Kawasaki KX125 po odbudowie i modyfikacji na uszczelnienie oringowe
Głowica Kawasaki KX125 po odbudowie i modyfikacji na uszczelnienie oringowe
Głowica MZ ETZ zmodyfikowana na 300cc
Głowica Suzuki RM250 po spawaniu
Głowica Suzuki RM250 po spawaniu
Głowica Suzuki RM250 po odbudowie
Głowica Suzuki RM250 po odbudowie

Subscribe to get 15% discount