Zabieg dotyczy głowic w bardzo dobrym stanie, przeważnie z nowszych roczników (np. KTM EXC 300 TPI).
W tym przypadku głowicę myjemy w kąpieli zasadowej i pod wysokim ciśnieniem, następnie polerujemy komorę spalania usuwając wszelkie resztki nagaru oraz docieramy płaszczyznę styku z cylindrem na stole traserskim.
Zabieg ten pozwala na niemal zerowe usuwanie materiału w porównaniu z tradycyjnym planowaniem – różnica wymiarowa max kilka setnych mm.
Sprawa jest bardzo ważna szczególnie w nowszych rocznikach, gdzie podzespoły silnika są maksymalnie odchudzone i łatwo się deformują.
Zalecam odświeżanie głowicy równo z każdą zmianą tłoka !
Koszt 90zł brutto
Uwaga! – głowice nie posiadające równej płaszczyzny styku, czyli wchodzące w cylinder, lub zachodzące
(np. nie które roczniki KTM EXC 250, BETA 300RR, GAS GAS 250/300)
ze względu na brak możliwości docierania płaszczyzny trzeba bardzo dokładnie ustawić na maszynie i delikatnie obrobić.
Dopłata 30zł brutto.
Dotyczy głowicy nie uszkodzonej.
W skład podstawowej obróbki głowicy wchodzi piaskowanie kanałów wodnych, docieranie płaszczyzny styku z cylindrem oraz polerka komory spalania.
W tym przypadku również zbierana jest tylko minimalna ilość materiału (max kilka setnych milimetra) lecz dzięki piaskowanie kanałów wodnych i usunięciu utlenionego materiału przywracamy pełne chłodzenie silnika.
Koszt 120zł brutto
Zawiera podstawową obróbkę + lekką korektę komory spalania.
Najczęściej sprowadza się to, do obróbki poobijanej płaszczyzny squish’a oraz wyrównania pozostałej części komory.
Różnica wymiarowa max 0,10mm.
Zabieg nie wymaga sprawdzania stopnia sprężania poprzez zalewanie olejem.
Koszt 170zł brutto
W tym przypadku obrabiamy całą komorę spalania (nie tylko squish) i sprawdzamy objętość poprzez zalanie olejem.
Koszt 220zł brutto
Jeśli głowica wymaga spawania komory, koszt obróbki całkowitej wynosi 330zł brutto
WAŻNE:
Głowice w których komora spalania wymagała spawania, mogą zawierać minimalne pory w materiale. Nie wpływa to w żadnym stopniu na poprawne funkcjonowanie głowicy.
Głowice, które nie posiadają centrycznie umieszczonej świecy – a tym samym nie dają się w prosty sposób zamontować na maszynie, wymagają specjalistycznych przyrządów i większego nakładu pracy.
Dopłata 120zł.
Jako nieliczni na rynku obrabiamy wszystkie rodzaje głowic do silników 2T w tym do silników wielocylindrowych z wspólną głowicą dla wszystkich cylindrów.
Uzyskanie odpowiedniego kształtu i objętości komory spalania to bardzo ważna kwestia, szczególnie w silnikach skuterów wodnych/śnieżnych podatnych na zatarcie.
Cenniki zamieszczone są poniżej:
660 726 154
biuro@wojtala-garage.pl
WOJTALA-GARAGE
Patryk Wojtala
ul. Krakowska 94 A
32-650 Kęty
Tel. 660-726-154