Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1200-1250 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1000 zł brutto
Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1200-1300 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1000 zł brutto
Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1400-1500 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1100 zł brutto
Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1500-1600 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1100 zł brutto
Tulejowanie pojedynczego cylindra na tłoku WSM / PROX / Wossner
(w zależności od dostępności) to koszt około 1600/1700zł brutto (cena z tłokiem)
Tulejować trzeba wszystkie cylindry za jednym razem i z jednego zamocowania obrabiać płaszczyzny.
A więc 3 cylindry = około 4800/5100zł brutto na gotowo z tłokami.
Cena tulejowania pojedynczego cylindra tej średnicy (tłok ok 80-85 mm)
pod tłok klienta to ok. 1300 zł brutto
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie bloków silnikowych (2-3 cylindry w jednym odlewie)
(np. starsze roczniki Yamaha GP1200 lub Kawasaki 1100)
wycenianie jest indywidualnie, proszę pytać poprzez e-mail.
Tulejowanie pojedynczego cylindra, bez dodatkowych uszkodzeń, bez wstawionej już wcześniej tulei to obecnie około 3 miesięcy.
Co dodatkowo wydłuża czas realizacji ?
– Ponowne tulejowanie po innych firmach, szczególnie po „fachowcach”
– Dodatkowe uszkodzenia (konieczność spawania, naprawy gwintów, uchwytów sprężyn dyfuzora itp)
– utrudniony kontakt z klientem/warsztatem – np. brak załączonej do paczki kartki informacyjnej, dostarczenie niekompletnego cylindra (brak zaworów wydechowych, brak głowicy, w przypadku zabytkowych pojazdów brak starego tłoka i problem z dopasowaniem nowego w oparciu o rok produkcji)
Cylindry po tulejowaniu wracają umyte i naoliwione (gotowe do montażu) przez co do ceny szlifu doliczany jest koszt mycia części:
-mycie finalne oraz naoliwienie 20zł brutto
-mycie wstępne (gdy części przychodzą bardzo zabrudzone) 20zł brutto
660 726 154
biuro@wojtala-garage.pl
W obecnej chwili z powodu braku dostępności niektórych tłoków (pandemia) niektóre silniki przygotowujemy na tłokach Vertex’a. Cena tłoków Vertex jest z reguły wyższa o 30-50 zł brutto niż Wossnera. Uparcie nie chcemy wykonywać tulejowań 2t pod tłok klienta. Mamy swoje wytyczne co do doboru tłoków, producentów. Często dobierane są tłoki od innych roczników by polepszyć parametry pracy silnika.
WOJTALA-GARAGE
Patryk Wojtala
ul. Miodowa 22
32-651 Bielany
Tel. 660-726-154