Serwis Silników 2T
Profesjonalnie… i tylko tak!

Tulejowanie cylindrów 2T

Tulejowanie cylindra 80/85cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1050 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 900 zł brutto

Tulejowanie cylindra 125cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1100 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 900 zł brutto

Tulejowanie cylindra 250cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1300 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1000 zł brutto

Tulejowanie cylindra 300cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1400 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1000 zł brutto

Skutery wodne / śnieżne

Tulejowanie pojedynczego cylindra na tłoku WSM / PROX / Wossner
(w zależności od dostępności) to koszt około  1500/1600zł brutto (cena  z tłokiem)

Tulejować trzeba wszystkie cylindry za jednym razem i z jednego zamocowania obrabiać płaszczyzny.
A więc 3 cylindry = około 4500/4800zł brutto na gotowo z tłokami.

Cena tulejowania pojedynczego cylindra tej średnicy (tłok ok 80-85 mm)
pod tłok klienta to ok. 1200 zł brutto

Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto

Tulejowanie bloków silnikowych
(np. starsze roczniki Yamaha GP1200 lub Kawasaki 1100)
wycenianie jest indywidualnie, proszę pytać poprzez e-mail.

Czas realizacji (aktualizowane na bieżąco)

Tulejowanie pojedynczego cylindra, bez dodatkowych uszkodzeń, bez wstawionej już wcześniej tulei to obecnie około 8 tygodni.

Co wydłuża czas realizacji ?
– Ponowne tulejowanie po innych firmach, szczególnie po „fachowcach”
– Dodatkowe uszkodzenia (konieczność spawania, naprawy gwintów, uchwytów sprężyn dyfuzora itp)
– utrudniony kontakt z klientem/warsztatem – np. brak załączonej do paczki kartki informacyjnej, dostarczenie niekompletnego cylindra (brak zaworów wydechowych, brak głowicy, w przypadku zabytkowych pojazdów brak starego tłoka i problem z dopasowaniem nowego w oparciu o rok produkcji)

biuro@wojtala-garage.pl

Uwaga!

W obecnej chwili z powodu braku dostępności niektórych tłoków (pandemia) niektóre silniki przygotowujemy na tłokach Vertex’a. Cena tłoków Vertex jest z reguły wyższa o 30-40 zł brutto niż Wossnera. Uparcie nie chcemy wykonywać tulejowań 2t pod tłok klienta. Mamy swoje wytyczne co do doboru tłoków, producentów. Często dobierane są tłoki od innych roczników by polepszyć parametry pracy silnika.

Subscribe to get 15% discount