Koszt 1500 zł brutto
Porting podstawowy zawiera poprawę przepływów wszystkich kanałów zaczynając od gniazda zaworu membranowego, przez skrzynię korbową aż po wszystkie kanały w cylindrze.
W nowoczesnych silnikach w ten sposób dokładamy ostatnie kilka procent mocy i momentu obrotowego, czasem obniżamy EGT pozwalając ostrzej wystroić sprzęt ale głównie ma to na celu dostosowanie pod określone przeznaczenie.
(motocross, enduro, tory asfaltowe krótkie/długie bądź jako zabawka na drogę)
W starszych silnikach mocniej ingeruje w zmianę kątów otwarcia okien, stopnia sprężania, wartości squish’a oraz blowdown’u.
W ten sposób wyczuwalnie podnosimy moc i moment obrotowy znacznie usprawniając przestarzałe konstrukcje.
Tutaj post z podstawowego przestrojenia SUZUKI RM 125 rocznik 1986r. pod zawody Mistrzostw Świata Klasycznego Enduro:
Link do Facebooka Wojtala-Garage
Realizacja min. 2 miesiące o ile nie ustalono inaczej.
Na obecną chwilę opcja dostępna tylko w sezonie zimowym.
W portingu zawodniczym liczy się maksymalny efekt i wygrane zawody.
Każdy przypadek jest inny i sprawa wymaga indywidualnego podejścia.
Jeśli tylko regulamin techniczny zawodów nas nie ogranicza – wszystkie chwyty dozwolone!
Spawanie, frezowanie, toczenie, tulejowanie, dobór innego tłoka, zmiana długości korbowodu, zmiana wyrównoważenia i wagi wału korbowego, wykonanie indywidualnych dyfuzorów, zmiana zapłonu lub jego parametrów itp. itd.
Koszt i zakres prac ustalany indywidualnie w oparciu o przeznaczenie silnika i możliwości regulaminowe zawodów.
(motocross, enduro, wyścigi asfaltowe, wyścigi uliczne, karting, żużel itp.)
Na obecną chwilę opcja dostępna tylko w sezonie zimowym.
Trzeba dostarczyć kartery, wał, cylinder, głowice i tłok!
Porting najlepiej jest robić przy okazji wymiany korby i tulejowania bądź honowania by silnik poskładać na nowych częściach.
W przeciwnym razie silnik może ulec szybkiemu uszkodzeniu !
660 726 154
biuro@wojtala-garage.pl
WOJTALA-GARAGE
Patryk Wojtala
ul. Miodowa 22
32-651 Bielany
Tel. 660-726-154