Serwis Silników 2T

Profesjonalnie… i tylko tak!

Tulejowanie cylindrów 2T

Tulejowanie cylindra 80/85cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1550 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1300 zł brutto

Tulejowanie cylindra 125cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera to koszt 1600 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1300 zł brutto

Tulejowanie cylindra 200-250cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1800 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1400 zł brutto

Tulejowanie cylindra 300cc

Tulejowanie na tłoku kutym Wossnera – koszt 1900 zł brutto (cena z tłokiem)
Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto
Tulejowanie (z nicasilu) pod tłok klienta = 1400 zł brutto

Skutery wodne / śnieżne

Tulejowanie pojedynczego cylindra na tłoku WSM / PROX / Wossner
(w zależności od dostępności) to koszt około  2000zł brutto (cena  z tłokiem)

Tulejować trzeba wszystkie cylindry za jednym razem i z jednego zamocowania obrabiać płaszczyzny.
A więc 3 cylindry = około 6000zł brutto na gotowo z tłokami.

Cena tulejowania pojedynczego cylindra tej średnicy (tłok ok 80-85 mm)
pod tłok klienta to ok. 1600 zł brutto

Jeśli cylinder ma obecnie nabitą tuleje innej firmy – dopłata min. 100 zł brutto

Tulejowanie bloków silnikowych (2-3 cylindry w jednym odlewie)
(np. starsze roczniki Yamaha GP1200 lub Kawasaki 1100)
wycenianie jest indywidualnie, proszę pytać poprzez e-mail.

Czas realizacji (aktualizowane na bieżąco)

Czas realizacji tulejowania 2T wynosi obecnie ok 3 miesięcy!

Co dodatkowo wydłuża czas realizacji ?

– Ponowne tulejowanie po innych firmach, szczególnie po “fachowcach”
– Dodatkowe uszkodzenia (konieczność spawania, naprawy gwintów, uchwytów sprężyn dyfuzora itp)
– utrudniony kontakt z klientem/warsztatem – np. brak załączonej do paczki kartki informacyjnej, dostarczenie niekompletnego cylindra (brak zaworów wydechowych, brak głowicy, w przypadku zabytkowych pojazdów brak starego tłoka i problem z dopasowaniem nowego w oparciu o rok produkcji)


Cylindry po tulejowaniu wracają umyte i naoliwione (gotowe do montażu) przez co do ceny szlifu doliczany jest koszt mycia części w wysokości 20zł.

Jeśli dostarczone do nas części są bardzo brudne, doliczamy również koszt mycia wstępnego w wysokości 20zł.

biuro@wojtala-garage.pl

Uwaga!

Mamy własne wytyczne co do doboru tłoków, producentów. Często dobierane są tłoki od innych roczników by polepszyć parametry pracy silnika.
Jest to wypracowane wieloletnim doświadczeniem na torach wyścigowych.

Wszystkie tulejowane cylindry mają w cenie wykonany podstawowy porting !

Beta RR 250
BETA RR 250
BETA RR 250
Kawasaki KX 250
DASA 1200 dla zawodnika
DASA 1200 dla zawodnika
DASA 1200
DASA 1200
Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na pliki cookie.
Więcej informacji na stronie Polityka prywatności
Ok, zamknij

Subscribe to get 15% discount