Dotyczy głowicy nie uszkodzonej.
W skład podstawowej obróbki głowicy wchodzi piaskowanie kanałów wodnych, docieranie płaszczyzny styku z cylindrem oraz polerka komory spalania.
W tym przypadku zbierana jest tylko minimalna ilość materiału (max kilka setnych milimetra) lecz dzięki piaskowaniu kanałów wodnych i usunięciu utlenionego materiału przywracamy pełne chłodzenie silnika.
Koszt 120zł brutto
Zawiera podstawową obróbkę + lekką korektę komory spalania.
Najczęściej sprowadza się to, do obróbki poobijanej płaszczyzny squish’a oraz wyrównania pozostałej części komory.
Różnica wymiarowa max 0,10mm.
Zabieg nie wymaga sprawdzania stopnia sprężania poprzez zalewanie olejem.
Koszt 200zł brutto
W tym przypadku obrabiamy całą komorę spalania (nie tylko squish) i sprawdzamy objętość poprzez zalanie olejem.
Koszt 250zł brutto
Jeśli głowica wymaga spawania komory, koszt obróbki całkowitej wynosi 600zł brutto
WAŻNE:
Głowice w których komora spalania wymagała spawania, mogą zawierać minimalne pory w materiale. Nie wpływa to w żadnym stopniu na poprawne funkcjonowanie głowicy.
Głowice, które nie posiadają centrycznie umieszczonej świecy – a tym samym nie dają się w prosty sposób zamontować na maszynie, wymagają specjalistycznych przyrządów i większego nakładu pracy.
Dopłata 150zł.
Jako nieliczni na rynku obrabiamy wszystkie rodzaje głowic do silników 2T w tym do silników wielocylindrowych z wspólną głowicą dla wszystkich cylindrów.
Uzyskanie odpowiedniego kształtu i objętości komory spalania to bardzo ważna kwestia, szczególnie w silnikach skuterów wodnych/śnieżnych podatnych na zatarcie.
Cenniki zamieszczone są poniżej:
660 726 154
biuro@wojtala-garage.pl
WOJTALA-GARAGE
Patryk Wojtala
ul. Krakowska 94 A
32-650 Kęty
Tel. 660-726-154